header image

Платен промет во земјата

Општи информации

 

СБ преку шалтерите во филијалите им овозможува на физичките лица да вршат плаќање на редовните месечни расходи на семејствата што ги имаат по основ на:
- потрошена електрична енергија за сметка
- парно греење
- потрошена вода, ѓубретарина и други комунални услуги, за сметки издадени од надлежното правно лице за комунални услуги, на подрачјето на филијалата на СБ
- трошоци за користење на телевизија, телефон и интернет услуги

За спроведување на плаќањето не е потребно физичкото лице да има отворено сметка во СБ. Потребно е, покрај парите, да ги достави и сметките кои ги издале соодветните правни лица на кои се врши плаќањето.

За плаќање на овие редовни расходи физичките лица, комитенти на СБ, со депозитни сметки отворени во СБ, можат да и дадат на СБ траен налог за плаќање на овие расходи од средствата на одредена депозитна сметка на физичкото лице, или од сметка на која физичкото лице има овластување за неограничено располагање со средствата на сметката.

Пребарај

Најчести прашања

Доколку ви е потребен банкомат посетете го делот Локации на нашата веб страна, каде што може да го најдете најблискиот банкомат до вас.

За аплицирање за некој од нашите кредитни производи посетете го делот Кредити, каде што ќе може да аплицирате online или пак да аплицирате телефонски на бројот 15 110.

За увид на сметка online мора да имате корисничко име и лозинка за кои е потребно да се обратите во најблиската филијала. Преку e-banking и m-banking сервисите имате достапност од 24/7 online увид и плаќања преку вашите сметки.

За аплицирање за некоја од нашите кредитни картички, онлајн, може да го користите следниов линк Картички, доколку пак сакате индивидуални пресметки и телефонски да аплицирате може да се обратите на телефонот 15 110 - Ало Кредит.

 

24 часа КОНТАКТ ЦЕНТАР

За дополнителни информации обратете се на