header image

КУПУВАМ ДОМАШНО картичките ќе се издаваат до 17 јули

23.06.2020

 

КУПУВАМ ДОМАШНО картичките ќе се издаваат до 17 јули

 

Почитувани, во проектот Купувам домашно, Банката учествува со над 110.000 платежни картички (ДПК) кои се изработуваат секојдневно и испраќаат во филијалите. Откако картичките ќе стигнат во филијалата за која се наменети, се доделува термин за подигнување на картичката и клиентите добиваат СМС или можат да проверат на веб формуларот www.stb.com.mk/DPK кога и каде да ја подигнат картичката.

Состојбата до 23 јуни покажува дека Стопанска банка има изработено повеќе од 70.000 картички од вкупните 110.000 и тој процес продолжува во следните 2 недели кога ќе бидат изработени преостанатите картички. За овие 10 дена подигнати се 25% од сите планирани картички и истите активно се користат во продажната мрежа. Процесот на изработка и дистрибуција на картичките продолжува со предвиденото темпо, но потребно е трпение и разбирање затоа што процесот бара време и ресурси а нашите филијали работат во вонредни услови со максимален капацитет и со продолжено работно време.

Апелираме граѓаните да го почитуваат доделениот термин и да не доаѓаат во филијалите за информирање. Сите информации се достапни бесплатно и во секое време на нашата веб страница за секој клиент одделно. 

Картичките за кои при проверка на www.stb.com.mk/DPK стои пораката „СЕ ИЗРАБОТУВААТ“ ќе бидат достпани во следните денови, граѓаните може да проверуваат секојдневно, терминот ќе се појави штом картичката биде достапна за подигнување.

НАПОМЕНА: Со доаѓање во филијалата без термин и проверка дека картичката им е изработена во Стопанска банка, граѓаните се соочуваат со непотребно чекање во ред, веројатно нема да може да влезат во филијалата бидејќи приоритет имаат клиентите со термин, а притоа непотребно се изложуваат на гужви и на здравствен ризик.

Ги потсетуваме граѓаните дека првата проверка ДАЛИ им следува картичка е достапна на https://www.kupuvamdomasno.gov.mk/

Стопанска банка АД – Скопје

На ваша страна

Пребарај

Најчести прашања

Доколку ви е потребен банкомат посетете го делот Локации на нашата веб страна, каде што може да го најдете најблискиот банкомат до вас.

За аплицирање за некој од нашите кредитни производи посетете го делот Кредити, каде што ќе може да аплицирате online или пак да аплицирате телефонски на бројот 15 110.

За увид на сметка online мора да имате корисничко име и лозинка за кои е потребно да се обратите во најблиската филијала. Преку e-banking и m-banking сервисите имате достапност од 24/7 online увид и плаќања преку вашите сметки.

За аплицирање за некоја од нашите кредитни картички, онлајн, може да го користите следниов линк Картички, доколку пак сакате индивидуални пресметки и телефонски да аплицирате може да се обратите на телефонот 15 110 - Ало Кредит.

 

24 часа КОНТАКТ ЦЕНТАР

За дополнителни информации обратете се на