header image

Известувања поврзани со ковид - 19 и со работното време

Почитувани клиенти,

во согласност со засилените мерки за заштита од ширење на ковид - 19 во земјата, Стопанска банка АД - Скопје информира дека:

филијалите на Банката продолжуваат со работа со клиенти за неопходни трансакции, но со изменето работно време и со намалени капацитети. Информации за работното време на филијалите можете да најдете на интернет-страницата и на мобилната апликација на Банката

влезот во филијалите ќе биде ограничен од страна на вработените во филијалата во групи по две до пет лица со цел избегнување на редици внатре во филијалите. Клиентите што чекаат за влез препорачуваме да одржуваат растојание 2м еден од друг

- сите простории на Банката како и банкоматите се под засилен режим на хигиена, со вонредни дезинфекции со цел поголема заштита на посетителите и на вработените кои користат маски и ракавици и зачестено ги мијат рацете. 

Воедно Банката апелира да се избегнува посета на филијалите, освен за неопходни трансакции во периодот до 25. 3. 2020 или во согласност со  препораките на Владата во претстојниот период.

Филијали кои не работат
  • i-bank store
  • Битпазар 
  • Карпош 4
  • Клиники
  • Тетово Нова
  • Мајка Тереза
  • Ѓорче Петров
  • Расадник
  • Веро центар
  • Ново Лисиче

Другите филијали што се во функција може да ги погледнете во делот локации

Контактирајте со Банката 24/7 преку нашиот контакт-центар на (02)3100 109 или на kontaktcentar@stb.com.mk, нашите колеги ве очекуваат.

Не заборавајте, алтернативните канали на Банката се достапни бесплатно 24/7 преку телефон, мобилен и компјутер и се на располагање за управување на личните и на деловните финансии од комфорот на вашиот дом! Искористете ги за увид, плаќања и за проверка на состојбите на вашите банкарски производи. Банката има изработено детални упатства за користење на каналите кои се достапни на нашата интернет-страница.

Пребарај

Најчести прашања

Доколку ви е потребен банкомат посетете го делот Локации на нашата веб страна, каде што може да го најдете најблискиот банкомат до вас.

За аплицирање за некој од нашите кредитни производи посетете го делот Кредити, каде што ќе може да аплицирате online или пак да аплицирате телефонски на бројот 15 110.

За увид на сметка online мора да имате корисничко име и лозинка за кои е потребно да се обратите во најблиската филијала. Преку e-banking и m-banking сервисите имате достапност од 24/7 online увид и плаќања преку вашите сметки.

За аплицирање за некоја од нашите кредитни картички, онлајн, може да го користите следниов линк Картички, доколку пак сакате индивидуални пресметки и телефонски да аплицирате може да се обратите на телефонот 15 110 - Ало Кредит.

 

24 часа КОНТАКТ ЦЕНТАР

За дополнителни информации обратете се на