header image

Телефонско банкарство

Е услуга достапна 24 часа на ден, 7 дена во неделата на телефонскиот број од КОНТАКТ ЦЕНТАРОТ (02) 3100 109.

Функционалности
  • Пренос на средства од сметка на сметка
  • Плаќање на секаков вид на сметки како и рати за кредити и картички
  • Проверка на состојба на сметки, картички, депозити и сл.
  • Промена и регистрација на ПИН за phone banking
  • Консултација со агент и многу други услуги.
24 часа КОНТАКТ ЦЕНТАР

За дополнителни информации обратете се на

Пребарај

Најчести прашања

Доколку ви е потребен банкомат посетете го делот Локации на нашата веб страна, каде што може да го најдете најблискиот банкомат до вас.

За аплицирање за некој од нашите кредитни производи посетете го делот Кредити, каде што ќе може да аплицирате online или пак да аплицирате телефонски на бројот 15 110.

За увид на сметка online мора да имате корисничко име и лозинка за кои е потребно да се обратите во најблиската филијала. Преку e-banking и m-banking сервисите имате достапност од 24/7 online увид и плаќања преку вашите сметки.

За аплицирање за некоја од нашите кредитни картички, онлајн, може да го користите следниов линк Картички, доколку пак сакате индивидуални пресметки и телефонски да аплицирате може да се обратите на телефонот 15 110 - Ало Кредит.

 

24 часа КОНТАКТ ЦЕНТАР

За дополнителни информации обратете се на